Damn those hoes

2009-12-19 @ 22:15:37

Åh! VAD FÅR MAN UT AV ATT VARA SÅ ENORMT JÄVLA ELAK? EN JÄVLA FRÅGA BARA SOM JAG INTE TROR ÄR SÅ JÄVLA SVÅR ATT SVARA PÅ!?

Jag tänker inte sitta och skriva skit om någon person, fast jag har GOD LUST till det, så sjunker jag inte så lågt. Varför ska jag då ägna mig åt att skriva- vad som känns som ett helt kapitel- om  nån som gör det, om jag nu skulle göra samma sak? ;) Jag kan skriva vad jag tycker utan att klanka ner på nån. Det är en färdighet jag har. Till skillnad från vissa [.__.']

I mina ögon, öron, min själ, ja ALLT, så ser/hör/känner/märker jag att det är på grund av en ren jävla osäkerhet man har hos sig själv, Man är så jävla patetisk och "har inget bättre för sig" än att säga till nån hur ful den är osv. Snälla, varför ska man vara offer för nåns patetiskt jävla töntiga beteende? Jag finner verkligen inga ord för hur jävla äckligt ful i käften man får vara. OCH ATT MAN ÄVEN HÄNGER UT PERSONEN I FRÅGA PÅ INTERNET OCH SKRIVER SAKER MAN SAGT -I FÖRTOENDE- ELLER DENNES KOMPLEX. VARFÖR SKA MAN PÅPEKA DETTA!? Hacka ner på någon för att själv må bättre? Finns de något större tecken som faktiskt säger att denna person är socialt störd och inte har några medkänslor? Kanske rentutav arg kanske? P-A-T-E-T-I-S-K-A M-Ä-N-N-I-S-K-A!
Att man kan vara så Jävla elak. fyfan. Ingen jävla moral i kroppen, utan bara iskall och rå. Det tyder ju på att man har psykiska problem alltså. Klanka ner på andra för att fylla på sin egoboost.. Man kasnke borde se sig omkring och se vilka som finns runt en? Ojdå. INGEN. Nej men konstigt då? Damn u fuckin hoes! Damn u..



Kommentarer
Bello

Hehe ja eller hur ;D

Jag o tobbe är väl lika bleka som alla andra svennar i detta blekfisland så Isabelle hon blev ju en blekfis hon med XD



Hehe mjo du men tänk när du väl har din hos dig :)

Då är din sådär pytteliten o mysig o inte gör annat än äter, sover o skiter :) hehe :P

O min lilla är sådär stor att hon verkligen inte vill att mamma ska klänga på henne om det inte är så att hon är ledsen :P

Så passa på att ta vara på tiden när dom är sådär pyttesmå XD

Isabelle har börjat få värsta utbrotten när jag pussar påna nu XD helgalen blir hon min lilla mutta haha :D

2009-12-19 @ 22:25:16
URL: http://beelloss.blogg.se/
Bello

Hehe ja man kan ju börja undra :P asvild är hon iaf :P



Haha a mjo men min hy är ju blek XD

2009-12-20 @ 09:19:57
URL: http://beelloss.blogg.se/
Jessi Fox

HELL YEAH!!!!!

2009-12-20 @ 12:14:46
URL: http://jessiljungkvist.blogg.se/
towe

JAG ÄR ALLTID HEMMA! så nästa gång så chansa och gå hit :D vore så kul ju.

2009-12-20 @ 14:53:20
URL: http://towebomaan.blogg.se/
Tvillingarna

hej =)

2009-12-20 @ 15:17:44
URL: http://lizzyochbecky.blogg.se/
anonym

ja ibland kan man ju undra vad de finns för folk igentligen...psykfall som du nämnde kanske...Har sj blivit uthängd... Men i stundens hetta vet man kanske inte va man ska göra.

2009-12-23 @ 13:39:27

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!